کد خبر: 1237248
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
پسر 3/5 ساله‌ای که همراه پدر و دو برادر خردسالش برای بازی به پارک‌شهر رفته بود به طرز مرموزی مقابل چشمان خانوده‌اش گم شد. تحقیقات پلیس برای پیدا کردن ردی از آرین کوچولو ادامه دارد. 
 غلامرضا مسکنی

پسر 3/5 ساله‌ای که همراه پدر و دو برادر خردسالش برای بازی به پارک‌شهر رفته بود به طرز مرموزی مقابل چشمان خانوده‌اش گم شد. تحقیقات پلیس برای پیدا کردن ردی از آرین کوچولو ادامه دارد. 
دقایقی از ساعت شش بعدازظهر روز جمعه هشتم تیرماه گذشته بود و رهگذران و افرادی که در پارک‌شهر تهران نشسته یا در حال عبور بودند، صدای مرد جوانی را شنیدند که مدام فریاد می‌زد «آرین کجایی». مرد جوان در حالی که دست دو پسر خردسالش را گرفته بود، سراسیمه و وحشت‌زده به این‌سو و آن‌سوی پارک می‌دوید و فریاد می‌زد آرین، بابا کجا رفتی. همه افراد پارک متوجه شدند که او فرزندش را گم کرده و برای کمک به سوی او شتافتند. هر کسی به طرفی می‌رفت و آرین را صدا می‌زد و تلاش می‌کرد پسر گمشده را که مشخصاتش را از پدرش گرفته بود پیدا کند، اما تلاش‌ها نتیجه‌ای نداد و ردی از پسر گمشده پیدا نکردند. پدر آرین هم آنقدر در پارک دویده بود که دیگر توان حرکت نداشت و وقتی پسرش را پیدا نکرد با اداره پلیس تماس گرفت و حادثه را خبر داد. 
 حادثه‌ای عجیب 
با اعلام خبر گم شدن پسر خردسال، به سرعت تیمی از مأموران به محل حادثه اعزام شدند. بررسی‌ها نشان داد مرد جوان همراه دوقلوهایش به نام‌های آرین و آرمین و پسر هشت ساله دیگرش به نام آریا برای تفریح به پارک‌شهر آمده بودند، اما در حادثه‌ای عجیب ناگهان آرین ۵/۳ ساله ناپدید می‌شود. 
مأموران در ادامه با کمک شاکی وجب به وجب پارک‌شهر را جست‌وجو کردند، اما هیچ ردی از پسر خردسال پیدا نکردند، انگار آرین آب شده و به زمین رفته بود. 
 بررسی دوربین‌های مداربسته 
وقتی تلاش مأموران پلیس برای پیدا کردن پسربچه نتیجه‌ای نداد، پرونده آرین در دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس جنایی برای پیدا کردن آرین کوچولو وارد عمل شدند. کارآگاهان مبارزه با آدم‌ربایی در نخستین گام دوربین‌های مداربسته پارک و اطراف آن را بررسی کردند. بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد آرین از محل بازی مخصوص بچه‌ها خارج می‌شود و به سمت بیرون از پارک می‌رود. پسر خردسال سرش را پایین انداخته و به طرف خیابان فیاض‌بخش حرکت می‌کند تا اینکه از دید دوربین‌های مداربسته خارج می‌شود. مأموران در ادامه بررسی‌ها متوجه شدند آرین پس از این از رصد دوربین‌ها خارج شده و به سمتی حرکت کرده که دوربینی در آنجا وجود ندارد. 
با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران در تلاشند تا با تحقیقات فنی و میدانی پسر خردسال را پیدا و به آغوش خانواده‌اش بازگردانند. 
 سرسره‌بازی 
پدر پسر گمشده درباره این حادثه به خبرنگار ما گفت: «ساعت شش بعدازظهر همراه سه فرزندم به پارک‌شهر رفتم تا کودکانم بازی کنند. مثل هر غروب جمعه، پارک‌شهر شلوغ و مملو از افرادی بود که برای تفریح و هواخوری به پارک آمده بودند. دوقلوهایم آرین و آرمین همراه پسر هشت ساله‌ام به داخل زمین بازی مخصوص کودکان رفتند. آن‌ها تاب‌بازی می‌کردند و من هم از نزدیک زیر نظرشان داشتم و مواظب آن‌ها بودم. حدود ۱۰ دقیقه‌ای آرین و آرمین از تاب خسته شدند و به طرف سرسره‌های زمین بازی رفتند. دو سره کوچک و بزرگ داخل زمین بازی بود. آرین به سمت سرسره بزرگ رفت و من می‌خواستم آرمین را به برادر بزرگ‌ترش بسپارم و خودم مواظب آرین باشم، اما در همین لحظه آرمین وقتی از سرسره کوچک پایین آمد زمین خورد و من یک لحظه حواسم از آرین پرت شد و به طرف آرمین رفتم تا او را بلند کنم.»
 بچه‌ام جلوی چشمانم گم شد 
پدر آرین ادامه داد: «آرمین را از روی زمین بلند کردم. شاید این حادثه چند لحظه طول نکشید و وقتی به سراغ آرین رفتم، خبری از او نبود. اول فکر کردم در همین اطراف بازی می‌کند، اما هر چقدر صدایش زدم، صدایی نشنیدم. به سرعت همه محوطه بازی را جست‌وجوی کردم، اما آرین را در آنجا نیافتم. شوکه شده بودم و سراسیمه به این طرف و آن طرف می‌دویدم و فقط آرین را صدا می‌زدم. رهگذران و افراد داخل پارک با سروصدای من متوجه حادثه شدند و به کمکم آمدند و همه پارک را زیر و رو کردیم، اما هیچ کسی از آرین خبری پیدا نکرد. ۱۵ دقیقه از آمدنم به پارک نگذشته بود که بچه‌ام جلوی چشمانم گم شد. وقتی پسرم را پیدا نکردیم به پلیس خبر دادیم، اما پلیس هم ردی از پسرم پیدا نکرد. الان من و همسرم نگرانیم و از مردم درخواست داریم اگر نشانه‌ای از آرین پیدا کردند با ۱۱۰ تماس بگیرند و پلیس را در جریان قرار دهند تا پسرم را به ما برگردانند و ما را از نگرانی درآورند.»

برچسب ها: گمشده ، حادثه ، پسربچه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار